dinsdag 12 juli 2011

11. Wet 'n Wild

Vanmorgen redelijk uitgeslapen en na een lekker ontbijtje de zwemspullen gepakt en op naar Wet 'n Wild. Hier hadden we om 10.00u afgesproken met Barbara en toevallig kwamen we dan ook exact gelijktijdig aan;)
Alisa had een vriendinnetje meegenomen dus we waren gezellig met negen man/vrouw!

Een plekje in de schaduw gezocht, iedereen goed ingesmeerd en op naar de waterglijbaan Disco H2o. Hier hebben we zeker wel 45 minuten voor in de rij gestaan, maarja je moet er wat voor over hebben.
Eenmaal aan de  beurt ben je met 2 minuten weer beneden, maar het was wel de moeite waard, het is een leuke glijbaan. Kijk maar.

Daarna de lazy river op en daar lekker een tijdje rondgedobberd, daarna het golfslagbad in, lekker stoeien met elkaar en de banden tot we er even genoeg van hadden en het tijd werd voor een drankje.




Verder hebben we nog zo'n beetje alles gedaan waar je niet minimaal een uur voor in de rij moest staan (en dat was niet veel) om dan toch nog maar voor een keer een uur in de rij te gaan staan voor de waterglijbaan The Brainwash!




Geloof me, deze is waanzinnig. Zat ik in de Disco H2o te gillen voor de lol, hier gilde ik de longen uit mijn lijf van schrik. Hoor maar. Maar ik heb het overleefd en mijn hart slaat ondertussen ook weer een normaal ritme. De kids vonden hem awesome en scarry dus ik geloof toch dat de jaren mee gaan tellen.

We hebben ons prima vermaakt in Wet 'n Wild, alleen was het echt enorm druk. Zo druk dat we dus een heleboel glijbanen niet gehad hebben, jammer.
Twan en ik waren er over uit dat we Aquatica leuker vonden.
Rond 17.00u had iedereen er wel een beetje genoeg van en zijn we naar huis gegaan. Nu kwam het echte afscheid, maar we hebben ons voorgenomen om te kijken of we elkaar jaarlijks te zien.

Vanavond had ik dolgraag nog even naar Island of Adventure gegaan, ik ben tenslotte nog niet in de Forbidden Journey geweest. maar momenteel regent en onweert het hier en zit met name Twan er helemaal doorheen.
Helaas, dat moet dan de volgende keer dat we hier zijn maar gebeuren.
We blijven vanavond in de villa, we hebben nog genoeg te eten en er moeten ook weer koffers ingepakt worden. Morgen zit ons verblijf in de villa erop en gaan we via Tampa "Bush Gardens"  naar Crystal River.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Drayertjes,

    Jullie vermaken je ook prima he met z'n allen, je wil hier toch niet meer weg? Leuk dat de jongens het zo leuk met elkaar hebben en ja dan is afscheid nemen inderdaad weer balen. Maar als ik jullie zo hoor kan het nooit al te lang gaan duren voordat jullie elkaar weer zien. Wat gaaf dat je die glijbaantaferelen gefilmd hebt, cool joh (enne wat kan jij gillen haha).Wij vertrekken morgen alweer uit Fort Myers en gaan dan alweer naar ons laatste adres. Het gaat allemaal veel te snel helaas. In Miami is het volgens mij nog een beetje warmer dan hier dat wordt dus puffen. Vandaag nog heftige regen en onweer gehad btw. Nou veel plezier met de manatees morgen en jullie gaan ook nog naar Bush Gardens toch? Groetjes en have fun van
    San en de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neeeeee, dat ga je niet menen???? Je bent nu niet in het kasteel geweest? Maar dat is de meest geweldige deel van HP. Wat jammer!!
    Dat wordt echt nog een keertje terug naar Orlando. Heb je al plannen voor 2013?? ;-)

    Veel plezier in Bush Garden. Ook hier zijn de achtbanen top en ik ben benieuwd hoe Cheetah Hunt is.

    Liefs van ons allemaal!
    Jacqueline
    (uit een zeer regenachtig Nederland :-( )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je felicitatie claudia. Jordi is nog tot 12 september gewoon burger en dan mag hij naar de kazerne in Assen. Je begrijpt dat hij heel blij is.
    Jullie hebben veel plezier, houden zo hoor time flies dus geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen