maandag 6 juni 2011

Het aftellen is begonnen

Nog 25 dagen staan er op de teller, jeetje wat gaat de tijd snel!
Ik weet nog zo goed dat we vorig jaar november de reis geboekt hebben en nu gaan we al over 25 dagen.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en vertellen aan iedereen die het (al dan niet) horen wil.
Bijna iedere dag toosten we op weer een dag minder voor de vakantie, ja hoe gek kan je zijn;)

En vandaag kwam de postbode met de reispapieren, nu komt het dan toch wel erg dichtbij.
We hadden de entree tickets voor de parken ook al besteld en ontvangen, zo raken we steeds meer compleet en hoeven we steeds minder te regelen.
We zijn dus eigenlijk een beetje de puntjes op de i aan het zetten.

Zo hebben we (denk ik) een definitieve planning gemaakt, maar de mensen die ons kennen weten ook dat we hier heel makkelijk vanaf stappen. Zo hebben we ook Kennedy Space Centre aan ons lijstje "things to do" toegevoegd. Dit op verzoek van Twan. Naar aanleiding van zijn werkstuk en spreekbeurt op school over Florida wilde hij hier toch wel erg graag een kijkje nemen.

Door een aantal Blogs die ik lees van mensen die nu in Florida zijn (of geweest) doen we weer nieuwe ideeën op waarvan ik er toch dolgraag èèn zou willen uitvoeren. Ik ga er verder niets over vertellen want ik wil dit idee graag als verrassing houden voor de jongens.

Zo zijn dus de meeste dingen geregeld, sommige dingen die we graag willen doen (waaronder duiken) bekijken we terplekke. De eerste 10 dagen hebben we best wel een uitdagende planning, daarna willen we het waarschijnlijk wat rustiger aan doen. En er moet tenslotte ook ruimte overblijven voor spontane ideeën.

6 opmerkingen:

  1. Zo Claudia, we tellen bijna gelijktijdig mee af met jullie. De laatste loodjes wegen het zwaarst !
    'k Volg jullie belevenissen graag mee op Amerikaanse bodem :)
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claudia, Het schiet inderdaad al lekker op voor jullie. Zelfs wij, de dames uit ons gezin, vonden KSC boven verwachting leuk. Heel verstandig hoor dat jullie ruimte voor spontane dingen houden, af en toe niets moeten is ook heerlijk.
    Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor, ook wij tellen met jullie mee af, ook nog 25 nachtjes hier ;-) ! Twan zal KSC vast geweldig vinden, en jullie ook !! Ben benieuwd naar de verrassing voor je mannen, ik zal maar niet gaan gokken hier !!!

    Leuk die vertaalfunctie op je blog, haha !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Clau dat is lekker dan, nou ben ik ook nieuwsgierig geworden natuurlijk.
    Maar het gaat nu opeens echt snel ja dat aftellen. En dat je de reispapieren allemaal al binnen hebt zeg, dat is vlot. Ik hoor het adres van de villa in Orlando nog wel van je, het zou leuk zijn als we redelijk in de buurt zitten bij jullie.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het aftellen is inderdaad heel spannend! We gaan zeker volgen als jullie in Amerika zijn. Wij moeten nog wachten tot 30 oktober!

    Groeten Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weten jullie het adres al v/d villa in Windsor Palms? Wij zaten daar in april op Fan Palm Way (na de gate 1e straat links). Jullie kennen ons niet, maar we gaan jullie reisverslag volgen!

    Gr.,
    Mark

    BeantwoordenVerwijderen