zondag 5 december 2010

Eerste activiteit geboekt.

Wij zijn al een tijdje bezig met de voorbereidingen om naar Florida te gaan. Eerst was het waneer, toen hoelang en dan; wat gaan/willen we allemaal doen?
Zo zijn drie weken vakantie dus vier weken geworden en is er ondertussen een aardige lijst met wensen/things to do ontstaan.
Ik zal die lijst niet publiceren omdat er bijna wekelijks wel dingen op veranderen.
Maar ik kan jullie nu wel melden dat we iets op die lijst kunnen doorstrepen.
We gaan namelijk zwemmen/snorkelen met Manatees, wat kan een mens toch blij worden van een boeking.
Een beter begin van de zondagochtend kan iemand zich niet wensen, helemaal niet als er ook kerstmuziek uit de speakers knalt;)
Dat was wel een dansje waard.
We weten nog niet precies wanneer de happening plaats gaat vinden, maar dat horen jullie vast wel als het reisschema een beetje vast ligt.

2 opmerkingen:

  1. Wat supercool dat jullie met manatees gaan zwemmen, via een ander blog heb ik begrepen dat dit echt een heel bijzondere ervaring is!
    wat is het toch heerlijk het maken vsn al die plannen. wij hebben ook een enorme lijst wat we willen zien en doen. Het is dan een hele puzzel om te bedenken wat wanneer, waar te slapen enz. Maar wel erg leuk.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na jullie reactie op ons blog even doorgekikt. Ik hoop voor jullie dat er nog voldoende Manatees over zijn want july is naar ik begrepen heb niet de meest geschikte periode om met Manatees te zwemmen. Het seizoen dat de de warme Florida springs opzoeken is over. In Homosassa waren er in mei alleen nog een aantal in gevangenschap.
    Voor ons een rede om dat later dit jaar te gaan doen maar wij hebben nu natuurlijk makkelijk praten door ons verblijf in Florida. Ik ben benieuwd om hier later te lezen hoe het is geweest want het water is in july tenslotte vell lekkerder

    BeantwoordenVerwijderen