dinsdag 23 november 2010

Er is geboekt.

(Op het melodietje van Hij komt, hij komt die lieve goede Sint)

We gaan, we gaan, we gaan naar Florida
Het is zover, er is geboekt, we gaan er heen ja ja.
Ons hartje klopt, ons hartje klopt zo blij
Wat gaan we doen, wie gaan we zien,
Ben jij er dan ook bij?


Dit als opening van ons blog om maar even in 5 december stemming te blijven.
Maar het gaat er dus weer van komen, volgend jaar zomer gaan wij weer een keer naar Florida.
Ja ik weet het, het duurt nog even, maar bij dit soort dingen moet je er op tijd bij zijn.
We hebben er allemaal enorm veel zin in het is tenslotte ruim 3 jaar geleden dat we er voor het laatst zijn geweest. En voor de jongens is het nog langer geleden (2004) Twan gaat eigenlijk gewoon voor het eerst;)
De tickets, de villa en de auto zijn geboekt (American Estates ), dat is alvast een begin, de rest volgt vanzelf.
Tot het moment van vertrek zal ik proberen regelmatig een update te geven, daarna gaan we dagelijks proberen te schrijven.

3 opmerkingen:

  1. LEKKER HOOR !!! Helaas zijn wij er dan net een keer niet ;-) ! Ik had graag meegegaan naar de Hooters, neem aan dat jullie daar vaak heen zullen gaan, gezien de restaurant-keuzes in Canada. Oh ja, kwaliteit van het eten is hier wel wat minder ;-) !

    Ik ben je eerste volger zie ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FANTASTIES !
    Ben natuurlijk stik jaloers, dat begrijp je wel. Maar leuk ! Ik ga jullie weer volgen hoor.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hello Twan,
    Ik vind het heel leuk dat jij gaat komen.What gaat jij doen when jij bent here? SO Ik ben heel goed an het doen met keeper voor voetbal.And Ik heb a verrassing.DO you play any sports?
    groetjes,
    Tobias

    BeantwoordenVerwijderen